Времетраење на курсот: 3 месеци (еднаш неделно)
Времетраење на часот: 90 минути (два училишни часа)
-
Вовед во програмирање
- Информатика и програмирање како поими
- Бројни системи
- Бинарен
- Декаден
- Хексадецимален
- Новите технологии и нивното влијание и примена
- Поим за инпут и аутпут / влезни податоци, излезни податоци
- Оператори
- Меморија и варијабли
- Податочни типови
- Условни наредби и контрола
- Итерација
- For
- While
- Do/While
- Break
- Функции
- Повикување
- Аргументи
- Враќање резултати
- Events
- Еднодимензионални низи и примена
-
Роботика
- Поим за роботика
- Запознавање со Cue робот и AlphaBot робот
- Осознавање на координатен систем на роботот
- Основни концепти за движење/моторика
- Случајни броеви и нивна примена
- Вежби за усовршување на основите принципи на програмирање преку контролирање на роботот
- Инпут преку сензори
- Аутпут преку реагирање на вредностите исчитани од сензорите
- Напредно контролирање на роботот преку условни наредби
- Типови на настани
- Настани од надворешна околина
- Настани во самите програми
Времетраење на курсот: 3 месеци (еднаш неделно)
Времетраење на часот: 90 минути (два училишни часа)
-
Објектно-Ориентирано програмирање
- Објектно-ориентирана парадигма
- Моделирање со UML дијаграми
- Поим за класи
- Поим за објекти
- Методи, својства
- Наследување
- Полиморфизам
-
Вовед во веб програмирање
- Интернет и WWW
- Комуникација сервер-клиент
- Протоколи (HTTP, FTP)
- Што е URL – структура и примена
- HTML
- Креирање и структура на HTML документ
- Зачувување и прикажување
- Основни елементи
- Наслови
- Текст
- Форми
- Табели
- Слики
- Листи
- Линкови
- Аудио/Видео
- Вовед во CSS
- Селектори и својства
- Типографија и бои
- Линкување со HTML документи
- Вовед во Javascript
- Вовед и синтакса
- Променливи
- Оператори
- Функции
- Document Object Model (DOM)
- Стандардна библиотека на функции
- Дебагирање во прелистувачи
- Вовед и синтакса
Времетраење на курсот: 3 месеци (еднаш неделно)
Времетраење на часот: 90 минути (два училишни часа)
-
Алгоритми
- Поим за алгоритми
- Конструирање на алгоритми со Flowcharts и псевдокод
- Реални примери и примена на алгоритми
- Видови на алгоритми
- Bruteforce
- Greedy
- Divide and Conquer
- Теорија на графови
- Алгоритми за изминување и пребарување
- Алгоритми за сортирање
- Бинарно пребарување
- Bubble sort
- Dijkstra алгоритам
- BFS, DFS
-
Вовед во мрежи
- OSI модел
- IP адресирање
- TCP/IP Протокол
- Резолвирање на домени
- Видови на мрежи (LAN, WAN, PAN)
- Мрежни топологии
- Мрежни уреди (преклопник, модеми, рутери)
- Конфигурирање на рутер